Změna velikosti písma

Pobyt na chatě Bítov

Datum konání:
10.9.2021

Konečně je pondělí ráno. Sbaleno máme již tři dny, a tak nám nic nebrání hned po snídani vyrazit. Všechny věci naložíme do auta, usadíme uživatele, kteří už nemohli dospat. Těšíme se na výlety a dobrodružství co nás čeká.

Asi po hodině jízdy jsme na místě a už to začíná: vybalit, připravit pokoje, prostě zabydlet se. Po obědě si naši uživatelé dopřejí trochu odpočinku, aby nabrali sílu.
Odpoledne se občerství kávou a k ní něco na zub. Potom jsme se vydali na kratší procházku po kempu, po cestě jsme se občerstvili v místní hospůdce. Po návratu na chatu se trošku protáhneme malým cvičením, procvičíme paměť, zazpíváme si a zahrajeme na hudební nástroje co jsme si přibalili sebou.
Po večeři si všichni povídáme.

V úterý ráno jsme se probudili do krásného slunného dne, nasnídáme se a vyrážíme na výlet na místní hrad Bítov. Krásně jsme se prošli, obdivovali hrad, kapli, nádvoří, podívali se do výstavních síní na fotky a malby hradů, nakoupili si suvenýry a pohlednice a nakonec jen nakoukli do hladomorny.

Občerstvili jsme se v cukrárně na nádvoří, uživatelé si dali kávu, limonádu a výborný zákusek.

Odpoledne si uživatelé odpočinuli a vzhledem k tomu, že pršelo tak jsme si zatopili v krbu a zbytek dne jsme zůstali ve společenské místnosti, kde se hrály hry, šipky, TV a povídalo se. Po večeři byli všichni zmoření a tak se těšili do postele.

Ve středu jsme měli v plánu zajet odpoledne po obědě s první polovinou uživatelů na Vranovskou přehradu na plavbu lodí a domluvit se i na druhý den pro další zbytek posádky. Prošli jsme celou přehradu, občerstvili se limonádou a točenou zmrzlinou a začali se přesouvat na loď. Uživatelé byli moc stateční a všichni zvládli schody dolů a i nahoru. Plavba byla pro všechny velký zážitek, moc se jim líbila. Cestou zpět už se těšili na večeři, protože na čerstvém vzduchu fakt vyhládne. Večer všichni spali jak když se do vody hodí..

Čtvrtek byl náš den, uživatelé (druhá polovina) se moc těšili na plavbu lodí Poseidon a na večerní opékání špekáčků na ohni se těšili úplně všichni. Krásné počasí nám opravdu přálo. Hned po obědě jsme se vypravili na Vranovskou přehradu do přístaviště. Při nástupu na loď nám spolucestující ochotně pomáhali a tak jsme vypluli na okružní plavbu. Uživatelé byli nadšení, moc se jim plavba líbila. Po návratu na chatu už na nás čekaly nachystané špekáčky, jen rozdělat oheň. Po menším odpočinku jsme se vrhli do akce, u ohně jsme si všichni zazpívali, pobavili, zasmáli a pochutnali si na špekáčku.

V pátek po snídani přišlo na řadu balení věcí, uklízení...A návrat domů do domova. Nikomu se nechtělo zpět.

Uživatelé si pobyt opravdu užili, krásné počasí, přírodu a všichni odjížděli moc spokojení.