Proběhlé akce

Pobyt na Bítově

17.09.2018

V době od 3.9.2018 do 7.9.2018 jsme společně s uživateli vyjeli na tradiční týdenní pobyt na Bítov.

Po příjezdu na chatu jsme poobědvali a poté jsme se rozdělili do pokojů, vybalili si věci a převlékli postele. Počasí bylo deštivé a byla celkově zima, proto jsme zatopili v krbu a připravili jsme příjemné posezení s uživateli u krbu. Uvařili jsme kávu a připravili svačinku, s uživateli jsme si povídali o všem možném, celkově vládla příjemná atmosféra. Po večeři byli všichni unaveni z cesty a chtěli odpočívat.

Druhý den ráno opět pršelo, zatopili jsme v krbu a společně jsme konverzovali a hráli společenské hry. Po obědě se počasí umoudřilo, tak jsme společně zajeli do místní restaurace Rumburak, kde jsme si dali limonádu a zmrzlinový pohár. Uživatelky byly z restaurace nadšené, obdivovaly okolí a vyhlídku. Navečer opět začalo pršet, tak jsme povečeřeli u krbu a vykládali si zážitky z výletu.

Ve středu ráno nás navštívili kolegové z Domova pro seniory Kyjov. Dopoledne jsme šli na procházku podél vody. Počasí nám přálo a krásně svítilo sluníčko. Po obědě jsme vyrazili na výlet do Vranova nad Dyjí, kde jsme si vyšli na vyhlídku v areálu zámku. Vyhlídka byla nádherná a uživatelky byly nadšeny. Poté jsme zajeli do Vranova do cukrárny, kde jsme si všichni dali zmrzlinu. Večer jsme opékali špekáčky a zpívalo se u ohně.

Ve čtvrtek jsme si dopoledne opět vyšli kolem řeky a užívali si krásné počasí. Oběd jsme si užili na terase. Po obědě si uživatelky odpočinuly a odpoledne jsme všichni vyrazili na procházku po areálu campu. Zastavili jsme se na zmrzlině v místní restauraci a nakoupili zde pohledy pro rodiny. Po večeři jsme začali společně balit věci.

V pátek ráno jsme posnídali na terase, společně jsme nachystali věci před chatu a čekali na pana údržbáře, který pro nás přijel. Naložili jsme věci, rozloučili se s chatou a vyjeli jsme směrem do Domova.